poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Dlaczego postanowiłam założyć bloga?

Czytając blogi różnych dziewczyn pomyślałam że może ja spróbuje. Miałam już wcześniej kilka blogów ale jakoś się nie wybiły. Miałam najwyżej 10 obserwatorów a i tak nie sądzę aby go czytali.


 Zawsze marzyłam aby mieć bloga takiego popularnego jak ma Lucy czy choćby Agata. Ale nigdy mi się to nie udało. Ale nie warto się poddawać :). Mogę spróbować jeszcze raz. I mam nadzieję że tym razem to się uda. Cieszyłabym się nawet jeżeli czytałoby tego bloga mało osób ale naprawdę czytało. A gdy jest 10 komentarzy pod twoim postem to ma się taki zaciesz. Pierwsze komentarze naprawdę cieszą. Nie ważne jakie. Ale mamy świadomość że jednak  kilka osób przeczytało twoje "wypociny".
Mam nadzieję że uda mi się to i pomożecie mi w tym.
                                                                                                                        Emily.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz